kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Tänder?

Publicerad 2013-02-18 10:56:06 i

Just nu har vi en liten kille som inte är sig själv för tillfället. Normalt så har vi en jätte glad kille som inte pirrar så mycket, lite pirr nu och det hör ju till. Men dom senaste 2-3 dagarna har han varit pirrig, orolig och inte ens sovit sina nätter som han brukar. Inga tänder har han ännu fått men Hoppas och Tror att det nu är på gång! 2 senaste kvällarna har han haft lite feber både på morgon och kväll och näsan rinner riktigt ordentligt. Stackars lilla hjärta. <3

Nu är han ute och sover sin dagliga, långa sömn och jag har vräkt i mig en bit morotskaka och en bit rulltårta med kaffe. Eftersom det blev en hel del över från igår så måste jag äta nu så att jag inte behöver slänga bort så mycket ;) ha! Nåh, blir ett motionspass ikväll igen så man kan väl ta det som en tankning inför kvällen :)
Nicholas fick en gåstol av min mamma, alltså mommo till julklapp men han har inte haft tålamod att vara i den så mycket. Men idag när han såg den så skulle han dit med våld och tyckte det var hur roligt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela