kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Me & I party

Publicerad 2013-02-17 20:47:11 i

Söndag och party.. Klädparty!
Har haft Laura Zweygberg här och hållit ett lyckat me & i party med härliga kläder, trevligt även att de kom ordentligt med gäster. Vi var 12 kvinnor + Laura och en hel del barn, så liv i huset var det :) lägger bild på inköpen bara dom anländer. Var meningen också att jag skulle ta bild på mina bakverk men de va sån rumba at jag glömde, dålig bloggare med andra ord :D

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2013-02-18 10:53:30

så kiva, de är väldigt populära de där partyna i finland har jag förstått:) blir roligt o se vad du har köpt!

Postat av: Krista

Publicerad 2013-02-18 21:40:20

Finns nog kläder som inte alls är i min smak men också en hel massa kläder som man inte kan motstå :) o även om kläderna är ganska värdefulla är dom nog värda varenda slant eftersom kvaliteten är super och kläderna är långvariga i användning! Rekommenderar varmt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela