kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Feeling good

Publicerad 2013-02-23 12:41:49 i

Har en otroligt bra kännsla för tillfället! Och kan bara konstatera att ordentligt utrystning kombinerat med spotify premium kan inte bli bättre. Har just varit på nästan 5km länk med hunden som tog 40min, nu tänker många säkert att "vad är det med det, kort sträcka -lång tid" men för mig är det bra eftersom jag inte varit ute och sprungit sedan snön kommit. Tästä se lähtee!
Morgonen började vi med att vara på babysim för nästsista gången och snart bär det av på 2- och 4 års kalas. Kvällen kommer att bestå av hockey och hemlagad pizza :) trevlig lördag allihop!

Kommentarer

Postat av: nea

Publicerad 2013-02-23 16:48:00

Snygga sportkläder ger bara sååå bra fiilis!! :)

Postat av: malin

Publicerad 2013-02-23 17:24:20

Håller så med dig! jag sprang också på onsdagen 5 km på 38,50, så vi skulle vara bra löparkompisar :)

Postat av: Krista

Publicerad 2013-02-23 20:38:06

Du har så rätt Nea, och sen ha ja allti bruka ha allför myky kläder på men nu när ja had lämpliga kläder så gick de bättre att springa också :)

Postat av: Krista

Publicerad 2013-02-23 20:39:46

Ja ha aldrig haft så bra syreupptagnings förmåga så ja kan int helt enkelt löpa såå fort, menjo kanske vi måst fara o springa tillsammans en dag när ni kommer ti finland igen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela