kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Snabb update och goda nyheter

Publicerad 2013-12-12 21:31:01 i Allmänt,

Fullt upp hela veckan. Försöker nu komma med ett kort inlägg innan det är dags för lite sömn igen. 
Fick på månadagen goda nyheter gällande jobbet, kommer nu nämligen att få söka om fast anställning på våren som eftisledare eftersom bildningschefen godkände min utbildning som tillräcklig. Sedan kommer jag antagligen också att börja studera vid sidan om jobbet till skolgångsbiträde så att jag även kan få fastanställning där på skolans sida. Mera om det när jag fått bättre information och när pappren är underskrivna 😉 helt huippu liksom!
Hade tänkt imorgonkväll besöka Ekenäs julmarknad men det ser ut att inte bli av eftersom det är en hel del som skall förberedas inför lördagens gäster. Ska få några släktingar från min pappas sida på kaffe så måste städa och baka något gott 😊 lördag morgon kommer nämligen att starta med ett rumpa-mage pass i Sportfigur som jag har blivit begärd att hålla, jätte skönt dock eftersom jag inte längre håller någon regelbunden timme någonställe!

Nu och lägga sig så man orkar stiga upp kl 6.50 imorgon bitti igen 💤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela