kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Senaste dagarna

Publicerad 2013-12-16 22:01:25 i Allmänt,

Jag hinner inte med helt enkelt längre, dagarna går alltför fort! Så mycket som borde göras och som görs, att det kommer verkligen bli skönt med två veckors jullov.
Igår var jag, sambon och svärmor till skanssi på julshopping eftersom där fanns alla butiker vi var ute efter. 




Nicholas blev hemma med snälla mommo som åter ställde upp. ❤️ 
Allt var bra och allt gick bra, vi startade 11.00 och anlände hem lite efter kl 19.00. Nicholas hade mittiallt blivit totald hängig 18 tiden så när jag kom hem och mätte febern på honom hade han 39,6 via baken dvs 39.1 i verkligheten. Killen var liksom helt borta och somnade asap i min famn på soffan. Natten gick som den gick, med 2 doser av värkmedicin mot febern. Morgonen var redan bättre när vi steg upp lite efter kl 9.00, han har varit ovanligt pigg med tanke på att han hade så hög feber igår,



men sen mot kvällen började febern stiga igen, men med en oraldos med värkmedicin var killen som ny igen. Imorgon blir det 1,5 års koll i rådgivningen och ännu en dag hemma för min del. Hoppas febern är bortrest imorgon! Nu är även alla julklapparn handlade förutom några finslipningar, skönt då julen redan är här om en vecka.


Lördagen var jag och sambon barnfritt till knäppen och åt med mina släktingar som hade bokat bord där pga att min morfar var i karis på besök efter 37 år. 


Tack till härliga gumor Milla som ställde upp som barnvakt 😊

Kommentarer

Postat av: Seija

Publicerad 2013-12-18 07:22:43

<3 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela