kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

lillajul

Publicerad 2013-12-01 21:19:33 i Allmänt,

Har ett trevligt veckoslut bakom. Fredagen for jag och min lilla familj till knäppen på mat före julgatans öppningen, med tanke på maten skulle jag hellre ha farit till KW men eftersom jag fortfarande är lite ledsen på dem så ville jag inte dit. Efter att ha stått ute i -6 grader så smakade det gott med bastu. Lördagen bestod av födelsedagskaffe hos sambons bror och lillajulsmiddag hos min mamma varefter mamma och Steffe kom hem till vårt för att spela spel, roligt var det. Sovdags blev det ungefär kl 01.00. Som tur vaknade Nicholas först 8.40 på söndagen :)
Efter att lillkillen ätit sin lunch körde vi iväg till Iso Omena på lite julhandel, vet inte när senast jag skulle har varit dit på shopping. Tre personer mindre att fundera på då det blir barnfri julhandel om några veckor, skönt! 

Nicholas fick prova rida leksaks häst 


Och såhär ser det ut när man säger att han skall le åt kameran :)


Kul hade vi också då vi gick in i butikerna och killen sitter i sin vagn skrikande "moi" åt alla typ som kom emot gående 😃 som tur så finns det några vuxna som vågar/vill hälsa tillbaka också på en liten glad kille 😊 

Imorgon åter tidig väckning, men vet ni det stör mej inte ett dugg eftersom jag stortrivs med mitt nya jobb! Fast visst skall det bli skönt med en kort vecka och på torsdagen blir det lite barnfritt spel med mera hos ett av sommarens brudpar 😉 jihuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela