kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Torsdag

Publicerad 2013-08-08 21:53:06 i Allmänt,

Vill börja med att berätta att jag trivs jätte bra med mitt nya arbete som servitör! Men måste nog erkänna att det har varit tunga dagar bakom men detta beror enbart på vädret och den otroligt tunga luften. Har ingenting emot värma men när det blir såhär fuktigt i luften så klagar jag för det är verkligen inte trevligt att gå omkring svettig och klibbig dygnet runt och speciellt att springa runt i en restaurang som en dåre. Men som sagt, springer gärna runt som en dåre men helst inte såhär ofräsch som de senaste dagarna. Hoppas på att en åsk skur skulle friska upp luften rejält så man orkar vara sej själv igen! Nicholas har igår varit första dagen i gruppiset och idag andra dagen, blev lite såhär fort på utan dess mera bekantning pga att gruppiset varit stängt hela sommaren och de öppnade först i måndags. Men bra har allt gått och Nicholas lilla trivs, han är såååå duktig :) blir ju dock inte så många dagar i månaden för honom där eftersom jag jobbar endast 80%. Så vi har ansökt om 12 dagar/månad.
Imorgon blir det kvällskift 16-24, så tack o gonatt!

Även en bild nedan på en överlycklig kille som fick åka pappas lastbilen hem från gruppiset idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela