kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Partylite

Publicerad 2013-08-25 21:21:45 i Allmänt,

Har idag varit värdinna på mitt första partylite party. Ganska kul trots att det blev lite väl dyrt, ca 110€ blev min beställning. Men då kan ni inte tro vad allt jag fick för det. Lovar ta bilder när varorna anländer. En bild ska ni få se på mina 40 teljus jag köpt för jubileumpris 36€.
Bjöd på kaffe, karelska piroger & äggsmör, rabarberpaj med vanilj & vitchoklad fyllning + kladdkaka.
Imorgon har jag ledig dag men nicholas skall ändå till gruppiset några timmar. Under tiden tänker jag köra en ordentlig länk med dino och sen kaffe i byn.

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2013-08-26 10:16:55

Så härliga ljus! Skön med ledig dag. Jag hamnad ta ledig dag, Julian är sjuk igen :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela