kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Sibbo besök & ny vagn

Publicerad 2013-04-06 21:17:01 i

Idag har vi tillbringat hela dagen i Sibbo hos sambons moster, jätte god mat och trevligt sällskap :) blev dock ett dyrt besök eftersom jag en tid bak fick för mej att jag vill ha en ny barnvagn, fick den gamla såld och nya ägaren kommer och söka den imoron vilket betydde att jag asap måsta få en ny vagn åt N eftersom vi inte har någon annan vagn och han sover ute sin dagssömn dagligen. Så innan vi for till Sibbo åkte vi via Kervo och köpte den nya barnvagnen, Brio Smile. En "uppdaterad" version av Brio Sing. Smile har just kommit ut och efter att ha googlat en hel del om den så har inte så många erfarenhet av den pga att den är så ny, hoppas nu bara den är bra. Nedan om kan ni se storleks skillnaden på nya vagnen till vänster och gamla till höger, så större och stadigare är den i allafall. Var meningen att jag skulle köpa en svart men den är slutsåld även i brios lager och kommer mera först i slutet av maj och har inte möjlighet att vänta så länge så det blev färgen "deep ocean".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela