kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

"Kalla mej dålig om du vill"

Publicerad 2013-04-16 12:58:50 i

Kalla mej dålig mamma om du vill men hittills har nicholas så gott som fått burk mat eftersom de två gånger jag erbjudit min mat så har det inte dugit. Imorse provlagade jag åter en egen måltid åt han, denna gång innnehöll det:

250g maletkött
2 morötter
halv lök
makaroner
2 ägg + kryddor

När det va dags för lunch så värmde jag maten varefter jag blandade några skedar med grynost i (vilket han inte förut fått) och tammituusan som killen åt, äntligen åt han min hemgjorda mat! Lycklig mamma :)
Blir även att laga en plåt med hemgjorda knäckebröd om inte idag, så senast imoron. Lagade första plåten på söndag och nu är dom nästan slut, jätte gott! Ikväll kommer mommo och hålla nicholas sällskap då jag och sambon far och se på herrarnas tredje kvartsfinal match, heja BK! Nedan ska ni få se en rolig bild på mej o N :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela