kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Annorlunda Måndag

Publicerad 2013-04-08 21:35:11 i

Tillsvidare är jag jätte nöjd med den nya vagnen, stor skillnad att ha en vagn med lufthjul från vår gamla. Åker jätte fint på snö-, sand- och asvaltvägar.. Iallafall det "lilla" jag hunnit gå med den. Liggdelen är mycket större i denhär än i den gamla o annars också en mycket stadigare och rymligare vagn än den gamla. Får se hudana åsikter framtiden hämtar men just nu känner jag så här :)
Ikväll har jag och Nicholas haft besök av hans gudmor Milla och hennes dotter, när de åkt hem och N lagt sej fick jag inspiration att baka en vanilj-kvarg-blåbärspaj och nu tänker jag provsmaka en bit ;) även bordduken har fått en ny look, turkost skall det bli till sommaren. Skall även lägga en turkos-vit matta i vardagsrummet bara jag får golven tvättade innan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela