kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Vardagen

Publicerad 2014-01-06 22:13:08 i Allmänt,

Då var det jullovet förbi och imorgon är det dags att återvända vardagen med väckning kl 06.40. Efter nästan två och en halv vecka ledigt kommer det att bli en tung morgon. Otroligt skönt har det varit och roligt har vi haft! Trots det, kommer det nog att bli skönt med vardagen och rutiner.




Under jullovet har vi hunnit umgås med en hel del nära och kära, besökt Huimala och Hoplop + uträtt ärenden i Skanssi. Förutom detta var vi på nyårs afton till Pojo och såg på fyrverkeriet vilket Nicholas älskade!
Jag har också under jullovet haft möjlighet att träna en hel del.. Har varit på mitt livs första och andra Bodyattack timme, och kan redan säga att jag är aningen "beroende" av den och tänker försöka gå på den en gång i veckan. Förutom Attacken har jag varit en gång på gym och powerwalkat en hel del vilket har varit såå skönt vid sidan om allt ätas.

Nu skall jag försöka få tag i sömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela