kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

ticket to heaven

Publicerad 2014-01-18 19:35:23 i Allmänt,



Har i år haft Legotec vinterhaalare åt Nicholas och har tyckt att den varit bra, men trots det skulle jag vila prova på något annat märke nästa år och efter lite googlande hittade jag denna härliga färg av ticket to heaven, har någon erfarenhet av den? Inte av färgen utan av haalaren.




en bild på våra pojkar när dom såg på teletapit igårkväll <3

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2014-01-18 20:19:59

vi har ticket to heaven, och den är jätte bra. :) Jag funderar också på att köpa en ny till nästa vinter på rean nu, men så svårt med storlek.

Postat av: krista

Publicerad 2014-01-19 12:31:48

De e ju alltid så svårt ti veta storleken jo, men hellre för stor än för liten :)

Postat av: malin

Publicerad 2014-01-19 13:16:26

ticket to heaven är stors i stoleken. Julian använder str 80 på hans nu, o annars har han 86 i kläder. Hans andra jalare från reima e storlek 86 o de är lika stora.

Postat av: krista

Publicerad 2014-01-20 12:57:18

Tack för tipset gällande storleken malin! Ha du tyckt mera om reiman elelr t2h?

Postat av: malin

Publicerad 2014-01-20 19:43:55

tth e mycket bättre tycker jag, iaf varmare. men reiman e också köpt på facebook o ett annat barn har använt den tidigare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela