kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

bihåleinflammation

Publicerad 2014-01-23 20:13:59 i Allmänt,

Flunssan som skulle bli bra med 3 dagars vila blev bara värre. På onsdagen märkte jag hur trycket i huvudet blivit värre, orkade fortfarande ingenting och hur jäkla ont det nu gjorde att snyta näsan som var fylld av väldigt tjockt slem. Då beslöt jag mej för att besöka arbetsläkaren i Iso Omena igen för att kolla upp bihålorna och om jag minns rätt så har jag inte tidigare haft bihåleinflammation. Efter att jag berättat mina symptomer och läkaren kollat kinderna med ultra kunde hon konstatera att det nog var som jag gissade. Bihåleinflammation. Så nu kör jag med lite mera vila resten av veckan och en antibiotika kur. Redan idag känner jag mej mera som en människa än vad jag gjorde i Onsdags, så det är väldigt skönt.

Längtar redan efter att få träna igen, men denna gång med måtta så att kroppen hänger med och att det inte bryter ut som flunssa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela