kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Året 2013 och lite till

Publicerad 2014-01-01 22:15:54 i Allmänt,

Nytt år, Nya tag men inga Löften. 
Året 2013 har varit ett år som ganska fort bara flytigt förbi. Var mammaledig/arbetslös fram till Augusti och efter ca tre månader jobb som servitör blev jag åter arbetslös men denna gång endast två veckor. November fick jag jobbet i Sjundeå som skolgångsbiträde/eftisledare var jag fortfarande befinner mej och njuter av jullov ännu en vecka fram innan det blir dags att återvända jobbet. Sista dagen på 2013 fick jag även en förfrågan från Active Sport Club att börja dra en timme spinning i veckan från årets början, jeeeei! 
Igår på dagen fick jag någon konstig inspiration på att möblera lite om i nicholas rum och slutresultatet blev såhär:


Synd bara att inspirationen kom så fort att jag glömde fota bilder innan jag ställde igång 😃 men som ni märker så hör turkosa färgen till iaf min favorit gällande killens inredning (och även ganska långt gällande klädseln), haha! 

Idag startade vi mot Östra Helsingfors för att träffa min gånga pappas kusin, hans nya kvinna och min småkusin. Tillbringade halva dagen där. 
Nu i sova eftersom det inte blev alltför mycket sovit förra natten 😝

Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela