kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

hälsningar från Sibbo

Publicerad 2014-04-06 21:15:28 i Allmänt,

 
 
Javisst, där befann vi oss hela gårdagen. Startade lite efter 11 på förmiddagen, körde via Keravan Muovi & Lelu och sedan till Sibbo för att hälsa på sambons släktingar. Blev bjudna på både kaffe och mat, lyxigt! 
 
Hem anlände vi ca 21.00. 
 
Idag däremot har varit en hemmadag. Dåligt väder ute = perfekt dag för att städa inne! Torkat nästan hela huset igenom av damm (vilket redan borde har gjorts förra helgen) och lagat goda lövbiffar köpte från lidl. Mellan 18.00-20.00 har jag befunnit mej i Active Sport Club Ekenäs.. Drog först en 50 min rumpa-mage och sedan 45 min spinning, slutresultat = 1200 kcal fattigare. Kan bara konstatera att det satt otroligt bra med bastu när jag kom hem och är ganska säker på att kroppen kommer att vara lite öm imorgon. Ny vecka, nya tag. En hel del hurja påkommande men mer om det en annan dag :) tack och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela