kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Påskmarknad

Publicerad 2013-03-31 08:44:37 i

Gårdagen var ganska fullapäckad. Hela förmiddagen/morgonen bakade jag kaka, min första marsipan kaka som blev helt lyckad enligt mig! Som fyllning hade jag vitchoklad och mörkchoklad med citron och vanilj + lite hallon. Marsipan rosorna på kakan är köpta. Klockan 12 for vi in till stan och gick igenom gågatans påskmarknad som ordnades. Massor med folk och fint väder, synd bara att det var så kallt pga den kalla vinden. Sen blev det kaffe och kaka hos min mamma. Efter att Nicholas hade ätit sin kvällsgröt och druckit sin mjölk for vi och bada bastu, skönt! Trevlig påsk åt er allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela