kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

:)

Publicerad 2013-03-11 13:44:18 i

Ja, jag har varit lat. Har kännt mej små sjuk och inte haft något att uppdatera. Nu är det måndag igen och är hemkommen efter att ha varit o hälsa på Malin Lindholm och hennes fina babymage! En vecka kvar har hon till beräknat idag och håller tummarna att lillen snart vill ut :)
Igår fick vi en hel del gjort, eller jag fick. Fick några år tillbaka en trim maskin för hundar av min mommo som jag nu äntligen prövade på vår dino eftersom han lossnar helt grymmt med hår igen.. Och vaau vilken stilig hund vi fick! Är såååå nöjd och kommer att börja trimma honom regelbundet eftersom det även verkar som om hår lossnandet inte är lika nu heller. Jess!! Sen hade vi Totti och koppla vårt bubbelbad som vi fick av mamma eftersom hon böt ut det till ett dushskåp. Lägger nedan en bild på bubbelbadet och där kan ni se att det inte riktigt passar in i vårt badrums hörn men det får duga eftersom vi ändå Fick det. Så tack mamma <3
Fick även städat lite saker bort som blivit från byggnads skedet och har ännu en hel del att reda upp, men kaikki aikanaan.. Måst bara utnyttja tiden nu när stefan är hemma 6 veckor, så jag kanske faktist får något gjort. Tänker även dela en bild på vår lilla solstråle som bara växer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela