kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Dåliga måndag

Publicerad 2013-03-04 20:02:54 i

Har inte varit precis den bästa måndagen hittills.. Varit extra trött och känns helt som om jag håller på att bli sjuk, trots detta har jag ett pass med 45 min muokkaus + 45 min bodycombat bakom mej. Hoppas bara dessa känningar beror på lördagens festas och går om med lite mera sömn! Lördagen var helt super och hade jätte roligt trots storm vädret. Krogen som vi befann oss i var kanske inte helt i min smak men det var inte hela världen, tänker nog göra det om inom kort.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-03-05 06:28:20

Så fin pulsklocka, är du böjd med den?

Postat av: Krista

Publicerad 2013-03-05 08:03:44

Jätte nöjd! Är helt beroende av klockan och kan inte längre träna utan den.

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-07 20:42:08

Nöjd menade jag såklart;) jag vill också ha en ny klocka, men i början irriterar jag mig alltid på pulsbältet runt magen..,

Postat av: Krista

Publicerad 2013-03-09 19:56:38

Ja försto de jo malin ;) ha haft så länge polar nu så tänker aldrig byta märke, tycker alltför mycket om dom. Rekommenderar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela