kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Britax

Publicerad 2013-03-22 21:50:21 i

Här kommer nu ett inlägg om bilstolar. Då jag fick veta att jag blev gravid och började leta efter barnvagn fastnade jag ganska direkt för britax b-smart vagnen med tre hjul. De hade ett bra erbjudande på vagnen i Vauvatalo Johanna, Vanda.. Om man köpte ovan nämnda vagn fick man bilstol på köpet så deh avgjorde mitt behov av vagnen medsamma! Köpte tillika en tillhörande telakka till bilstolen med bälte fastsättning eftersom den var hälften billigare än den med isofix. Och en tid bak när vi började fundera på nästa bilstol fick jag för mej att den också skulle vara av samma märke, dvs Britax. Så det blev en 'Multi tech' stol 9-36kg, som man kan ha först bakåtvänd 9-25kg och sen framåtvänd 25-36kg. Böt ut 'baby bilstolen' för någon vecka sedan och tyckte då att jag hade satt nya stolen på något vis fel, idag fick jag äntligen upp kollat via britax.fi hur stolen egentligen skulle vara så nu tänker jag dela med mej en bild på Nicholas nya stol :)

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2013-03-23 21:51:18

Så fin er bil är innanför, och stolen också! Tar solen mycket plats?

Postat av: Krista

Publicerad 2013-03-24 20:37:21

Tack! Svårt att säga hur myky plats den egentligen tar, vi har en maasturi så i den e de helt tillräckligt med utrymme iaf :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela